Garantie & Klachten

Wij geven om Gems Rock en de producten die wij verkopen. En wij vinden kwaliteit heel belangrijk. Daarom doen wij logischerwijze ons best om de producten van Gems Rock in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. U leest hier hoe wij omgaan met garantie & klachten.

Garantie

Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien u tijdig contact met mij opneemt zal ik zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@gemsrock.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vragen?

Heeft u vragen over hoe wij omgaan met garantie & klachten? Stuur dan een mail naar: info@gemsrock.nl.

Winkelwagen
Scroll naar boven
Chat openen
1
Scan de code
Hi!
Kan ik je helpen?